چرا تور کیش؟ بررسی موردی اصفهان و شیراز
نوشته شده توسط : هستی

به دلیل علاقه‌ام به سفر همواره بین مزایای تورهای مختلف از جمله تور کیش می‌گردم تا بهترین مقصد را برای تفریح‌های چندروزه دست‌وپا کنم. از این رو خودم را یک بلاگر سفر می‌دانم و دوست دارم که تجاربم را با دیگران به اشتراک بگذارم. در اولین مطلب از وبلاگم با بررسی موردی تور کیش از اصفهان آغاز می‌کنم و چرایی رزرو این تور را کندوکاو می‌کنم. سپس بر موهبتی به نام تور کیش از شیراز دست می‌گذارم که اگر شیرازی‌ها تا پایان نوشته‌های من را بخوانند، به خوبی اهمیت آن را درک می‌کنند.

در باب چیستی تور کیش

من باب علاقه‌ام به درآوردن فلسفه‌ی هرچیز، می‌خواهم ابتدا چیستی تور کیش را کشف کنم. بیشتر کسانی که چمدان خود را برای سفر به جزیره کیش می‌بندند، اول از همه تفریحی دو روزه را در برنامه‌ی خود پیش‌بینی کرده‌اند. پس ماهیت تور کیش سیاحتی است. از این کشف ساده که بگذریم، باید به امکان اجاره ماشین در کیش هم اشاره کنم. صرف نظر از هتل‌های لوکس، ساحل بی‌نظیر و تفریح‌های متنوعی که کیش را به مقصدی توریستی تبدیل کرده، وجود خودروهایی از برندهای محبوب باعث شده است که برخی از جوانان برای تجربه‌ی رانندگی در جزیره‌ای که آوازه‌ی آرامش و تمیزی خیابان‌هایش در همه‌جا پیچیده، به وبسایت رزرو آنلاین بروند و تور کیش را برای خود تهیه کنند.

پس می‌بینید که فلسفه‌ی هرکسی برای رزرو تور کیش چندروزه با دیگری متفاوت است و به قول معروف، به تعداد انسان‌ها راه برای رسیدن به کیش وجود دارد. با این شوخی مارمولکی بحث را به سمت تور کیش از اصفهان می‌کشانم.

تور کیش از اصفهان

وقتی برای برای رزرو تور در سایت‌ها می‌گشتم، برایم سوال بود که چرا اصفهانی‌ها تور کیش از اصفهان را به عنوان سفری به جنوب کشور بیشتر از شمال می‌پسندند و همواره برای تور کیش لحظه آخری اشتیاق نشان می‌دهند.‌ موضوع کمی جغرافیایی است و مذاق اهالی این شهر به آب‌وهوای شهرهای جنوبی نزدیکی بیشتری دارد. از سوی دیگر، ساحل جزیره کیش مردم اصفهان را به یاد اتراق در کنار زاینده‌رود می‌اندازد و این سال‌ها این نوستالژی به دلیل خشک شدن این رود بیشتر شده است و به همین دلیل رشدی در رزرو تور کیش از اصفهان می‌بینیم.

کشف رمز و راز سفر آدم‌ها کار راحتی نیست و من هم ادعا نمی‌کنم که از همه‌ی این دلایل آگاهی دارم. اما هرچه بیشتر در این مسائل ریز شوید و کنجکاوی بیشتری به خرج دهید، بهتر می‌توانید استقبال از تور کیش از اصفهان را درک کنید.

تور کیش از شیراز

تور کیش از شیراز

شهر شیراز با آن دلبری‌هایش جای سخن برای دیگر شهرهای ایران نمی‌گذارد ولی از آنجا که تور کیش از شیراز نیز با شدت و حدت همراه است، باید روی سخن را به روی این موضوع نیز باز کنیم.

احتمالا می‌دانید که مردم شیراز به سرزندگی و ارزش قائل شدن برای تفریح و خوش‌گذرانی معروف هستند و مردمی سراسر خوش‌رو و خوش‌مشرب دارند. چنین روحیه‌ای با تور کیش بسیار سازگار است و مردم این شهر به غایت فرهنگی می‌توانند با تهیه تور کیش از شیراز از خستگی‌های روزمره دور شوند و لختی را با آرامش سپری کنند. پس از دیدگاه مردم‌شناسی می‌توانیم به دلیل محبوبیت مقاصد گردشگری برسیم.

اگر شما هم از مشتری‌های همیشگی تور کیش از شیراز یا اصفهان هستید، تجارب خود را به گوش من برسانید تا داده‌های بیشتری برای تصدیق یا رد یافته‌هایم داشته باشم و بهتر بتوانم دیگران را درباره‌ی تور کیش از اصفهان و شیراز راهنمایی کنم.





:: برچسب‌ها: تور کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: