آیا تور کیش از شیراز ارزان است؟
نوشته شده توسط : هستی

برخی از ساکنان شهرهای جنوبی کشور از جمله شیراز تصور می‌کنند که تور کیش از شیراز به صورت هوایی برای آن‌ها ارزان نیست. برای همین است که برخی مواقع تور کیش را نادیده می‌گیرند و روش‌های زمینی را برمی‌گزینند. حالا باید مشخص کنیم که آیا این فرض واقعا درست است و مردم باصفای شیراز که به دنبال تور ارزان می‌گردند، باید همین رویه را در پیش بگیرند یا تور کیش از شیراز بهترین انتخاب برای آن‌هاست؟ در خلال سنجش این موضوع، برای شهرهای مرکزی که سفر با واسطه دارند، امتیازهای تور کیش از اصفهان را هم برمی‌شمارم.

تور کیش ارزان ارزش دارد؟

اولین نکته اینکه شاید بتوانید تور کیش را به همان روش هوایی ولی با قیمتی ارزان پیدا کنید. این مسئله به دو طریق ممکن است. یا زمان سفر به دوران خلوتی بیندازید که آژانس‌ها فیتیله‌ی قیمت را پایین می‌کشند، یا هتلی کم‌امکانات انتخاب کنید که باعث شود قیمت تور کیش نزول کند. اما آیا واقعا تور کیش از شیراز که با قیمت‌های ارزان عرضه می‌شوند، سلیقه‌ی شما را ارضا می‌کنند؟

اولا اینکه در زمان‌های خلوت شاید سر شما هم شلوغ باشد یا همه‌ی اعضای خانواده‌ی شما نتوانند در تور کیش شرکت کنند. پس بیخود نیست که زمانی مثل تعطیلات نوروز زیپ چمدان‌های بیشتری برای سفر باز و بسته می‌شود. ثانیا، اگر تور کیش از اصفهان را در نظر بگیریم، تفاوت‌های هتل‌های چند ستاره آنچنان زیاد نیست و اگر به خاطر یک میلیون تومان بخواهید خود را از امکانات لاکچری سفر محروم کنید، ممکن است راحتی سفر به یغما رود.

پس در مجموع باید بگویم که لذت مسافرت به خرج کردن‌های آن است. اگر آنچنان در مضیقه مالی نیستید، خیلی به دنبال تور کیش با قیمتی ارزان نباشید و بهترین تورها را برای سفر خود انتخاب کنید.

عیار تور کیش از شیراز

برسیم به مبحثی که قولش را داده بودم که همان به صرفه بودن تور کیش از شیراز است. اگرچه مسیرهای زمینی هم برای شهرهای جنوبی قابل دسترس است، ولی رنج سفر و وجود مقصد بین راهی که همان استان هرمزگان است، اقتصادی بودن چنین عزیمتی را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد. وقتی شما تور کیش از شیراز را از مسیر هوایی گزینش می‌کنید، فقط به فرودگاه شهید دستغیب شیراز می‌روید و یک ساعت بعد از پرواز در فرودگاه کیش پیاده می‌شوید. چنین سرعتی خود در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند و زمان، مسلما برای شما طلا خواهد بود.

از زاویه‌ای دیگر، تجمیع پرواز و رزرو هتل در قامت تور کیش از شیراز کمک می‌کند که قیمت‌ها سرشکن شود. پس این تصادف هم به تور کیش مزیت می‌بخشد. بنابراین عیار مسیر هوایی بالاتر از هر نوع روش دیگری است.

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان  

برخی از شهرهایی که سفرهای همه روزه به کیش ندارند، به یکی از شهرهای بزرگ می‌روند و از آنجا عازم جزیره می‌شوند. تور کیش از اصفهان هم یکی از همین موارد است. اگر زمان مسافرت برای شما مهم است، این کار مزیت‌های خود را دارد. از طرفی برای بیشتر هتل‌هایی که می‌پسندید می‌توانید تور کیش از اصفهان را پیدا کنید.

همچنین شاید به دلیل پروازهای کم در شهر خودتان، قیمت تور کیش بالا باشد و از خیر آن بگذرید؛ اما چون خطوط هوایی از مسیر اصفهان بیشتر فعال هستند، شاید بتوانید با تغییر مبدأ سفر، مبلغ کمتری از پس‌انداز خود را صرف تور کیش از اصفهان کنید. پس اگر در فکر چنین راهکاری هستید، این موارد را هم در نظر بگیرید. 





:: برچسب‌ها: تور کیش , تور کیش از شیراز , تور کیش از اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: